ČEZ: Zákazníci své energie nejraději řeší on-line, loni bylo požadavků zadaných digitálně už 40 procent

16.02.2025 9:22 | Tisková zpráva

Přes 2,7 milionu zákaznických požadavků směřovaných na ČEZ Prodej v loňském roce bylo zadáno on-line, tedy celých 40 procent. To je téměř dvojnásobný podíl oproti roku 2020. Online řešením tak dává přednost už více klientů než hovorům na zákaznickou linku a osobním návštěvám na zákaznických centrech. Roste i celkový počet zákaznických požadavků a loni byl o 75 % vyšší než před pěti lety.

ČEZ: Zákazníci své energie nejraději řeší on-line, loni bylo požadavků zadaných digitálně už 40 procent
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Digitalizace zákaznických procesů je jednou z klíčových priorit ČEZ Prodej. Prostřednictvím webové či mobilní aplikace MŮJ ČEZ, která je nejlépe hodnocenou aplikací dodavatele energií na trhu, tak lidé mohou řešit desítky aktivit a jejich počet plánuje firma dál rozšiřovat. 

Upravit si zálohy, zadat samoodečet, zaplatit za energie nebo požádat o vrácení přeplatku na pár kliknutí. Aktivity a požadavky související s elektřinou, plynem či dalšími službami, které poskytuje ČEZ Prodej svým zákazníkům, čím dál víc klientů preferuje řešit on-line. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Kritizujete migrační kvóty, ale není to pozdě

Respektive s křížkem po funuse? A kdybyste byli ve vládě, zařídíte nějak naše vyvázání z migračního paktu? Jde to vůbec - jinak než když vystoupíme z EU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zoo Zlín slaví chovatelský úspěch

19:28 Zoo Zlín slaví chovatelský úspěch

Zlínská zoo slaví chovatelský úspěch světového významu. Jaguáří pár, pětiletá samice Yuna a tříletý …