„Lidé se velmi špatně orientují v rozsáhlé nabídce pojišťovacích produktů na trhu a navíc často nedovedou správně definovat své požadavky a potřeby. Proto nově přicházíme s nabídkou bankopojištění, kdy na vybraných pobočkách banky klienti naleznou pojišťovací specialisty, kteří jim rádi poradí s pokrytím jejich potřeb. Navíc mohou získávat zajímavé cenové výhody plynoucí z toho, že současně u ČSOB čerpají jak její bankovní, tak pojišťovací služby. A všechny na jednom místě," říká Petr Hutla, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB pro Specializované bankovnictví a pojištění.
V čem Češi nejčastěji chybují?
1. Havarijní pojištění: Rizika, na která je naše vozidlo pojištěno, známe přesně v pouhých 41 %, přibližně ve 45 % a vůbec ve 14 %.
2. Pojištění domácnosti: 50 % oslovených nemění pojistnou částku podle skutečné hodnoty vybavení domu či bytu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva