Koncepce směrování eCall pomocí speciální sady NRN čísel byla v ČR připravena a testována v síti O2 Czech Republic a.s. v rámci projektu eCall HeERO.
Využití konkrétních NRN čísel pro realizaci eCall, uvedených níže v tabulce, bylo na návrh Českého telekomunikačního úřadu projednáno a akceptováno v rámci společného jednání zástupců Ministerstva vnitra – generálního ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR, Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, Ministerstva dopravy ČR, společnosti O2 Czech Republic a.s., společnosti Česká telekomunikační infrastruktura a.s., společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a Českého telekomunikačního úřadu. Tyto instituce a organizace jsou klíčovými dotčenými subjekty ve věci realizace eCall v České republice.
Kraj |
Aktivace eCall |
NRN ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: Tisková zpráva PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz
AIUmělá inteligence je na jednu stranu dobrá věc, ale nemyslíte, že je i dost nebezpečná? Řeší někdo, jak zabránit tomu, aby o nás neshromažďovala zejména osobní data, která pak půjde zneužít? Děkuji za odpověď. Klára Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 10:20 37. týden na trhu pohonných hmot ČMKBDenní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 37.… reklama
reklama
|