Jak je vidět, internet ještě zdaleka není neomezeným vládcem nákupů. Lidé stále ještě vyhledávají osobní kontakt a možnost si danou věc na místě vyzkoušet. Jen za oblečení Češi utratili sumu přesahující čtvrt miliardy korun, což je dokonce o 19 milionů víc, než kolik zaplatili za potraviny. Vyplývá to z dat ČSOB a Ery.
Nejen sezónní výprodeje, ale i vyšší kvalita za rozumnou cenu, to láká Čechy k nákupu oblečení v zahraničí. Nejoblíbenější místa pro rodinné nákupy jsou Německo, Velká Británie a Slovensko, kde útrata kartou překročila 40 milionů korun. „Lidé si již dobře uvědomují výhody, které jim poskytuje platební karta. Mají totiž jistotu, že budou mít potřebnou sumu peněz vždy po ruce a nemusí se tak zatěžovat hledáním nejbližší směnárny nebo bankomatu, kde by navíc byl jejich výběr navýšen o poplatky,“ říká Peter Demjanovič, ředitel útvaru Karty ČSOB a Poštovní spořitelny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB