„Berlín je stále laboratoří inovací,“ říká Burkhard Horn, ředitel Sekce dopravy Senátu pro rozvoj města. Právě městská mobilita a „smart city“ strategie byla tématem jednoho ze tří kulatých stolů. Horn představil plán rozvoje dopravy v Berlíně do roku 2040. V Berlíně by se do té doby mělo jezdit co „nejzeleněji“. Už do roku 2025 by měla klesnout roční produkce skleníkových plynů na 1,6 milionu tun ročně. Ještě v roce 2006 to přitom bylo 2,6 milionu. Prioritou je však i to, aby nepříjemný automobilový provoz neznehodnocoval pobytovou kvalitu ulic a náměstí. A nejen to: „Otázka dopravy je pro nás i otázkou sociální,“ doplňuje Burkhard. Město by mělo umožňovat pohodlnou dopravu všem občanům města včetně důchodců či hendikepovaných.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

10:17 ERÚ: Energošmejdi si účtují poplatky za nic
Energetický regulační úřad (ERÚ) řeší vzrůstající počet stížností na energošmejdy.
- 8:56 ČEZ: Jaderná elektrárna Temelín se otevírá veřejnosti
- 7:09 ČNB: V ČR přibývá případů neoprávněného přijímání vkladů od veřejnosti. Sankce budou přísnější
- 22:13 Správa železnic: Nové poslání pro nádraží. Začíná stavba Centra paměti a dialogu Bubny
- 19:10 Finanční správa se zapojila do kontrol řidičů Uberu a Boltu v Praze
- 16:08 HZS ČR: Český hasičský tým vyrazil do Řecka, poprvé se zapojí do EU Prepositioning