Veletrhu světového formátu, který se uskuteční ve dnech 28.–31. ledna, se čeští potravináři neúčastní poprvé. ISM byl totiž již v loňském roce jedním ze 146 mezinárodních veletrhů, na kterých CzechTrade pomohl s prezentací 793 českým firmám. „Cílem agentury je podpořit firmy při vstupu na zahraniční trhy a pomoci jim tam uspět. Kromě organizačních příprav společné expozice nabízíme také sérii doprovodných služeb. Patří sem například oslovení potenciálních zahraničních partnerů s cílem podchytit jejich zájem o setkání na veletrhu, osobní asistence během veletrhu nebo aktivní účast při jednáních s obchodními partnery,“ říká generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal. Díky agentuře tak mají české firmy, které neplánují samostatnou expozici, možnost prezentovat své produkty potenciálním obchodním partnerům.
Účast na veletrhu ISM byla pro české potravináře v minulých ročnících velmi prospěšná a i letos se na něj chystá velké množství českých firem. „Naši expozici prezentujeme na rekordně velké ploše více než sto třiceti metrů. Česká republika bude letos na veletrhu hodně vidět,“ komentuje přípravy národního stánku Adam Jareš, ředitel německého zastoupení CzechTrade v Düsseldorfu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva