Česko – naše destinace nabídne seriál Lovci zážitků
V souvislosti s podporou horských středisek v nadcházející sezoně připravuje agentura CzechTourism ve spolupráci s Asociací horských středisek projekt, jehož cílem je masivní propagace a podpora domácího cestovního ruchu. „Chceme navázat na úspěšnou kampaň Česko – země příběhů a podpořit tak další rozvoj domácího cestovního ruchu. V rámci projektu bude mimo jiné natočen seriál „Lovci zážitků“, na který se diváci mohou těšit v roce 2015“, představuje projekt Ing. Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.
Důležitou součástí projektu je propagace tuzemských horských středisek, výběr vhodných lokalit probíhá ve spolupráci s Asociací horských středisek ČR a v rámci projektu poukáže CzechTourism i na alternativní možnosti trávení volného času na horách pro „nelyžaře“. CzechTourism v rámci „Česko – naše destinace“ bude také analyzovat možnosti českých horských středisek s ohledem na zahraniční konkurenci.
„České hory čelí marketingovým aktivitám horských středisek z celé Evropy, které jsou velkoryse financovány státem nebo jednotlivými regiony. Jsme rádi, že agentura CzechTourism na tuto situaci reaguje a věříme, že kampaň českým horám pomůže“, uvedl prezident AHS ČR Jiří Bis.
Snow & Fun cílí na turisty ze sousedních zemí
Agentura CzechTourism už se začátkem listopadu odstartovala zimní kampaň Snow & fun na podporu incomingového cestovního ruchu na českých horách. „Kampaň proběhne v Německu, Polsku a v zemích Beneluxu a jejím cílem je přilákat do České republiky především rodiny s dětmi,“ uvedl ředitel odboru Institutu turismu agentury CzechTourism Jan Herget s tím, že do kampaně se zapojila střediska Černá Hora - Pec, Špindlerův Mlýn, Klínovec, Kouty, Lipno, Tanvaldský Špičák, Buková Hora, Dolní Morava a Bílá v Beskydech. Mediaplán zahrnuje především online a PR aktivity.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva