„Stále se setkáváme s neuváženými nákupy spotřebitelů na internetu. Vidí velmi výhodnou nabídku, objednají si zboží, zaplatí za něj dopředu bankovním převodem a nikdy neuvidí ani zboží ani peníze. Následně volají, že si zpětně našli negativní ohlasy ostatních uživatelů, a ptají se, co mají dělat. Jenže takové ověření je potřeba provést před samotným nákupem,“ upozorňuje Ondřej Tichota z Evropského spotřebitelského centra (ESC), které se zabývá právy českých spotřebitelů při nakupování v jiných zemích Evropské unie.
Přitom mnohdy stačí zadat název společnosti nebo prodejce do internetového vyhledávače a už se objeví řada zajímavých zkušeností ostatních uživatelů. Na internetu jsou rovněž dostupné obchodní rejstříky členských zemí EU, kde lze ověřit, zda taková společnost vůbec existuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva