ERV Evropská pojišťovna: Na cestách i při běžných aktivitách se mohou přihodit různé věci

29.12.2020 13:50

Příběhy klientů ERV Evropské pojišťovny v roce 2020.

ERV Evropská pojišťovna: Na cestách i při běžných aktivitách se mohou přihodit různé věci
Foto: ERV
Popisek: ERV Evropská pojišťovna

Co všechno potkalo při cestování naše klienty

  • Mladý pár musel nuceně přerušit svou svatební cestu, když se při letu do Istanbulu vymkl kontrole palubního personálu servírovací vozík. Muže i ženu zranil, takže letadlo muselo kvůli jejich ošetření nouzově přistát už v Budapešti.

  • Klientovi vypadlo při splachování toalety z kapsy pouzdro se sluchátky přímo do odtokové mísy. Hned se je snažil vytáhnout, ale jedno sluchátko odnesl nenávratně proud. I druhé zachráněné sluchátko bylo nepoužitelné.

  • Klient při hlášení škody napsal „Dcera dostala chřipku, z toho důvodu jsem ji vyměnil za přítelkyni.“

  • Klientka žádala uhrazení trvalých následků úrazu, k němuž došlo, když si na dovolené holila nohy a řízla se. Na kotníku jí podle ní zůstala jizva, která je jasně viditelná, kdykoli má sukni nebo krátké kalhoty.

  • Pár přebíhal na dovolené v Řecku silnici a žena zakopla o obrubník. Jenže se pevně držela za ruku s přítelem, kterého tak strhla na zem. Žena měla jen pohmožděniny, ale přítel si natrhl vazy v koleně a naštípl zápěstí.

  • Klient se rozhodl navštívit jeden z chrámů (klidu) v Myanmaru. Hned po vstupu ho ale napadl pes, který ho kousl do lýtka. Klient musel navštívit místní kliniku a podstoupit vakcinaci proti vzteklině. 

  • V Panamě šlápl klient v moři zhruba 3 metry od břehu na rejnoka. Ten se vylekal a v obraně klienta bodl trnem do paty. Klient musel být ošetřen v blízké klinice. 

  • Na dovolené v Thajsku se mladá žena sehnula k zemi, čehož využila opice Makaku a zaútočila na ni. Se škrábanci od drápů a zubů musela být klientka převezena na ošetření.

  • Klientka se při pobytu v Mongolsku nadýchala kouře, když byla ubytovaná v jurtě, kde se topilo v kamnech. Kvůli těžkým nevolnostem, bolestem hlavy a dalším problémům byla převezena do nemocnice na infuze a inhalaci kyslíku.

  • Klient si čistil zuby v hotelu v Egyptě. Při tom se bohužel utrhlo umyvadlo a spadlo mu na nohu, kde mu způsobilo těžké zranění s trvalými následky.

  • Klientka si v Keni nazouvala ponožku na nohu opřenou o pelest postele. Noha jí ale sklouzla a o dřevěný rám postele si utrhla nehet. Protože šlo o bolestivé a krvácivé zranění, musela být ošetřena.

  • Dva malí bratři si hráli na dovolené v Chorvatsku na pláži u moře. Mladší z nich hodil kámen, kterým omylem zasáhl staršího, který zrovna šel na deku pro nafukovací kruh.

  • Starší muž uklouzl na pláži v Řecku na dřevěné paletě a noha se mu do ní zaklínila. Museli jsme pro něj zajistit opakované odborné ošetření, celkem to vyšlo na 80 tisíc korun.

  • Klientka musela zrušit svou cestu, protože ji dva dny před odletem při procházce v lese uštkla zmije.

Na co ani to nejlepší cestovní pojištění nestačí

  • Klient byl přepaden v Tunisku, zloději mu mj. ukradli masivní zlatý prsten. Přestože byli pachatelé následně dopadeni a prsten vrácen majiteli, žádal klient náhradu za to, že se prsten stal předmětem trestného činu a že ztratil svou hodnotu, protože není jasné, co se s ním pod dobu odcizení dělo.

  • Klient navštívil na dovolené v Bulharsku noční klub, kde si kromě pití objednal i tanec jedné z pracovnic. Při platbě kartou po něm chtěl personál opakovat platbu, protože neprošla, ale ukázalo se, že šlo o promyšlený podvod a klient tak přišel o několik desítek tisíc korun. 

  • Tři kamarádky jely autem na letiště, odkud měly odlétat na dovolenou. Při cestě ale z auta upadl jeden přední stěrač a řidička odmítla dál pokračovat v jízdě. Dovolenou tak chtěly stornovat.

A co zajímavého se objevilo u pojištění vstupenek, fotoaparátů nebo mobilů

  • Klientovi vypadl mobilní telefon do suché toalety na chalupě. Svou snahu o jeho záchranu si po pohledu do kulatého otvoru rychle rozmyslel. Tak alespoň běžel pro druhý telefon a pojistnou událost zdokumentoval. 

  • Klientka chtěla proplatit dva lísky na koncert, protože si je omylem koupila dvakrát a nechtělo se jí řešit prodej nadbytečných lístků.

  • Při romantickém fotografování východu slunce se zvedla vlna, která srazila našeho klienta i s fotoaparátem do moře. Klient skončil bez újmy, naopak foťák byl na odpis.

  • Cca 30letý klient pořádal doma party, kam ale dorazili i nějací cizí lidé. Když se ráno s bolavou hlavou probudil, zjistil, že přišel o svou zrcadlovku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

16:46 Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

Šetření v případě českého seniora žijícího v USA se změnilo v pátrání po důkazech, které by České sp…