Za příklad dává Jukl, který v minulosti šest let vedl Českou agenturu pro podporu exportu CzechTrade, izraelskou ekonomiku. „Oni už inovativní ekonomikou dávno jsou, my ještě ne“, upozorňuje. Jinak si nelze vysvětlit, že se z naší země dostává na izraelský trh pouze zboží, jemuž doma přidáváme relativně malou hodnotu, píše autor pro Ekonomiku.cz.
Jukl popisuje zkušenost ze své přednášky pro studenty MBA, kteří byli zároveň středními manažery ryze českých i nadnárodních firem, o mezinárodním marketingu. Studenti se zajímali, zda si české podniky před vstupem na trh ověřují, s kým se na něm mohou utkat a jak se z finančních výkazů pozná, kdo má větší šance. Pro srovnání si vybrali případ z oboru optiky a srovnávali naši firmu s jejím evropským (a relativně stejně velikým) konkurentem podle obratu na hlavu, eventuálně podle různých ukazatelů rentability.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…