Oddělené účty pro rezervační poplatek, pro provizi nebo pro chod společnosti – to jsou jen základní oblasti, kterými se odlišuje společnost Fincentrum Reality od jiných realitních kanceláří na tuzemském trhu. U většiny z hráčů na realitním trhu jsou všechny poplatky skládány na jeden účet, což se může promítnout do stability kanceláře s budoucím negativním dopadem na klienta. Tomu chce Fincentrum Reality oddělenými účty předejít.
V současnosti to ve Fincentrum Reality funguje tak, že je ve společnosti oddělený, tedy samostatný rezervační účet, na který klient skládá tzv. rezervační poplatek. Tento účet je pod auditorským dohledem a v žádném případě tyto peníze společnost nepoužívá na financování svého provozu. „Jeden účet pro všechno je standardem u většiny tuzemských kanceláří. V našem případě to děláme zcela jinak,“ vysvětluje provozní a marketingový ředitel Fincentrum Reality Martin Fojtík. K převodu prostředků z rezervačního fondu na provizní dochází u Fincentrum Reality až v momentě vzniku nároku na provizi, tedy například podpisem kupní smlouvy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva