Cena již nehraje klíčovou roli
Konkurence e-shopů se v době rychlého internetu a možnosti změnit ceny během několika vteřin již dávno nevztahuje k dlouhodobé cenové nabídce. Na jedné straně je samozřejmé, že v konkrétní okamžik nákupu zákazník nejčastěji hledá e-shop, který nabízí daný produkt co možná nejlevněji. Na straně druhé však z chování zákazníků vyplývá, že často nakonec dají přednost takovému obchodu, který přináší nějakou přidanou hodnotu. Tou může být například doprava zdarma, záruční a pozáruční servis nebo odborné poradenství. V neposlední řadě stojí také rychlost dodání. Nedávná doba ekonomické nestability nás totiž naučila investovat peníze rozumně. Hlavní roli již nehraje cena zboží, ale důvěryhodnost obchodu. Nízkou cenu je totiž schopné nabídnout velké množství obchodů, přidanou hodnotu však nikoliv.
Tři ukazatele důvěryhodnosti

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva