„Od roku 1994 jsme se zaměřili na výrobu balkánského sýra a postupně získali zhruba 20 až 25 procentní podíl na trhu. Po nátlaku ze strany obchodních řetězců na ceny a marže a nerovném boji o místo v regálech s velkými producenty jsme se rozhodli odejít z řetězců a nabízet své výrobky přímo koncovým zákazníkům z rozvozových aut,“ popisuje příběh mlékárny její majitel Stanislav Němec.
Mléko z farmy začalo v roce 2010 s nabídkou čtyř výrobků, v současné době je jich více než 20. V loňském roce nově přibyly pařené sýry, letos zmrzlina a vejce. V provozu je 68 stálých rozvozových tras s 1750 prodejními zastávkami a týdně je obslouženo zhruba 15 tisíc zákazníků. Do projektu Mléko z farmy mlékárna během čtyř let investovala více než 10 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva