Práce z kategorie multimédií a product placementu posuzovaly ještě dvě odborné poroty, kterým předsedali Tomáš Jindříšek a Štěpán Wolde. Výsledkem je short list 40 prací, které bodovaly nejvíce. Ty nejlepší z nich získají 20 hlavních cen a 3 zvláštní ceny. Short list naleznete na webu soutěže http://www.acra-mk.cz.
Letošní ročník opět potvrdil trend zvyšujícího se zájmu zadavatelů o online komunikaci, která aktivně pracuje zejména s mladšími cílovými skupinami a často je pro klienty i zajímavým low costovým řešením s kvalitním zásahem cílovky, kterou klasické nadlinky míjejí. FTV Prima a Česká televize bodovala i se svými zajímavými koncepty product placementu, podobně jako v roce minulém. Škoda, že se nezúčastnila se svým PP i televize Nova, která si vloni za užití PP v seriálu Helena za „Mentos v Heleně“ odnesla Zlatou pecku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva