V rámci projektu došlo na uvedené trati ke kompletní výměně železničního svršku. Na základě výsledků geotechnického průzkumu byla v určitých úsecích provedena sanace železničního spodku. Zajištěny byly také stavební úpravy mostních objektů, dvou železničních přejezdů a výměna dotčených stožárů trakčního vedení.
„Jedním z hlavních přínosů stavebních prací provedených na železniční trati v úseku Litoměřice – Ústí nad Labem-Střekov je především zvýšení jízdního komfortu a bezpečnosti železniční dopravy. Realizace projektu umožnila v uvedeném úseku plně využít možností stávající infrastruktury, což přináší zkrácení jízdních dob, zlepšení obratů souprav a také přípojných vazeb. To povede k zatraktivnění železniční dopravy pro širokou veřejnost,“ uvedl generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Ústí nad Labem , SŽDC , Lysá nad Labem , TZ , parametry , trať
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
Zpráva o udržitelném rozvoji České pošty za rok 2024 přináší informace o našem přístupu k životnímu …
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu
- 7:33 Lesy ČR: Vodní nádrž Dachova u Hořic obnovena