Po dlouhém sporu je značka sjednocená pod jednou firmou a představuje limitovanou edici hodinek Prim Elton TV i nové logo. Zároveň jsou naplánované investice do modernizace výroby a výstavby nové výrobní haly v celkový výši 25 milionů korun. Ročně se zatím vyrobí 6 tisíc kusů hodinek Prim, v plánu je navýšení kapacity, uvedla výkonná ředitelka Barbara Uher Hanková na čtvrteční tiskové konferenci v Praze.

Po dlouholetém sporu se značka Prim nedávno sjednotila pod rodinnou firmou MPM Quality. Vedení převzala výkonná ředitelka Barbara Uher Hanková, která chce vytvořit silnou značku Prim jak pro český, tak i zahraniční trh. Než však značka začne cílit na velké trhy, jako je Německo, Francie či Velká Británie, plánuje se zaměřit na stabilizaci domácí výroby a plné propojení dvou závodu ve Frýdků-Místku a v Novém Městě nad Metují.
„Momentálně se těším na to, že společně s týmem začneme zefektivňovat výrobu, tak samotné procesy ve firmě. Tam máme obrovský prostor na zlepšení jak kvalitou, tak kvantitou,“ uvedla Hanková na tiskové konferenci dne 6. listopadu. Současně probíhá i sjednocování webu a příprava nového e-shopu, který by jednou na zahraničních trzích mohl zajistit efektivnější marketing.
Dvouletým cílem značky Prim je odstranění zmatku ohledně původu hodinek. Chce se prezentovat jednotně, bez rozlišování výroby v závodech. Oba dva závody budou nyní spolupracovat na všech nových kolekcích, přičemž jejich prvním společným projektem je limitovaná edice hodinek Prim Elton TV. Prodávat se budou za 119 tisíc korun.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



