Středočeská firma MONTANA s.r.o. více než 19 let dodává hydrantové systémy do průmyslových podniků. Na trhu jsou však další dodavatelé, kteří nabízejí téměř identické produkty a zákazník si tak vybírá pouze podle ceny a termínu dodání. Zástupci společnosti MONTANA se proto rozhodli využít služeb kreativců a nechali si navrhnout originální řadu výrobků, která by svým designem vyčnívala mezi konkurencí a zároveň byla využitelná i do veřejných prostor. Hydrantový systém D19/D25, nová vlajková loď z portfolia produktů MONTANA vznikla především díky podpoře Kreativního voucheru Středočeského kraje.
„Naší snahou bylo oslovit nový segment zákazníků, který se při výběru řídí ekonomickými parametry, ale stejně důležitý je pro ně i esteticko-funkční hledisko. Usilujeme o to, aby se náš výrobek odlišoval jak kvalitním designem, tak uživatelskými vlastnostmi,“ říká Martin Kouřil, ředitel firmy MONTANA a dodává: „Rozhodli jsme se proto využít podpory Středočeského kraje a spojili se s renomovaným brněnským designérem Martinem Tvarůžkem. Potřebovali jsme takový produkt, který by splňoval nároky průmyslového designu na dalších několik let dopředu s tím, že nově zacílí na veřejné budovy, jako jsou obchodní centra, hotely, kanceláře, ale i muzea nebo sportoviště či dopravní terminály. Jsem rád, že se nám to podařilo a s takto pojatým výrobkem pro nás vznikají nové příležitosti expanze na zahraniční trhy EU, kde akceptují evropské normy pro požární ochranu.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva