TV Barrandov: Arény Jaromíra Soukupa zasáhly 592 tisíc diváků

02.11.2017 11:02 | Zprávy

Hlavními tahouny úspěšných úterků Skupiny Barrandov se staly premiérové díly nového diskusního pořadu Aréna Jaromíra Soukupa. Setkání generálního ředitele Jaromíra Soukupa s politiky a významnými představiteli veřejného života přilákalo k televizním obrazovkám 592 tisíc diváků.

TV Barrandov: Arény Jaromíra Soukupa zasáhly 592 tisíc diváků
Foto: TV Barrandov
Popisek: Jaromír Soukup, generální ředitel televize Barrandov s ministrem životního prostředí, místopředsedou hnutí ANO 2011 Richardem Brabcem

V úterý 31. října odvysílala televize Barrandov další díl diskusního pořadu Aréna Jaromíra Soukupa, jehož čestným hostem byl ministr životního prostředí, místopředseda hnutí ANO 2011 a jeden z nejbližších spolupracovníků Andreje Babiše – Richard Brabec. Ten v přímém přenosu odpovídal na otázky, co si myslí o kauze lithium, kdy budou v Česku stejně kvalitní potraviny jako v Německu a jak vidí vyjednávání. To vše pod taktovkou moderátora pořadu Jaromíra Soukupa, generálního ředitele televize Barrandov a předsedy představenstva mediálního domu Empresa Media.

Šlo již o druhou premiéru, která navázala na úspěšný díl z minulého týdne s odborářským šéfem Josefem Středulou, který si nenechalo ujít 194 tisíc diváků starších 15 let při podílu 6,1 procenta. V průběhu pořadu sledovanost dokonce rostla – až k maximu 267 tisíc diváků. Alespoň tři minuty v kuse ho vidělo 431 tisíc diváků. Výborných čísel dosáhl i úterní díl – sledovalo ho 155 tisíc diváků, v maximu 198 tisíc, a alespoň tři minuty v kuse pořad vidělo 346 tisíc diváků. Premiéry prvních dvou dílů Arény Jaromíra Soukupa tedy celkově zasáhly 592 tisíc diváků.

„Jsem velmi potěšen, že se nám i s novým pořadem Aréna Jaromíra Soukupa podařilo připojit k nejsledovanějším formátům televize Barrandov, mezi které již dlouhodobě patří Naše zprávy či TÝDEN s prezidentem. Vnímám to jako pozitivní zpětnou vazbu od diváků, jež odráží nejen přitažlivost tohoto formátu, ale i naši snahu o co nejzajímavější programové schéma,“ uvedl Jaromír Soukup.

ATO – Nielsen Admosphere, 24.10.2017 – 31.10.2017, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, data k dispozici 1.11.2017

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Jak zabránit Číně, aby o nás sbírala citlivá data?

Podle mě také není problém jen v Číně, ale dnes už téměř neexistuje nic jako soukromý. I třeba EU dost šťourá do soukromý lidí - většinou to vydává za dobrý úmysl a možná to i dobře myslí, ale je to potřeba? Co vím, tak třeba chtěla mít možnost sledovat i soukromou korespondenci lidí na internetu at...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Jinde na netu:



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Přivítali jsme zahraniční delegaci ze Saska a Bavorska

22:28 HZS ČR: Přivítali jsme zahraniční delegaci ze Saska a Bavorska

Ve dnech 25.7 a 26. 7. se v budově GŘ HZS ČR uskutečnilo pracovní jednání se zástupci Saska a Bavors…