TV Barrandov: Arény Jaromíra Soukupa zasáhly 592 tisíc diváků

02.11.2017 11:02

Hlavními tahouny úspěšných úterků Skupiny Barrandov se staly premiérové díly nového diskusního pořadu Aréna Jaromíra Soukupa. Setkání generálního ředitele Jaromíra Soukupa s politiky a významnými představiteli veřejného života přilákalo k televizním obrazovkám 592 tisíc diváků.

TV Barrandov: Arény Jaromíra Soukupa zasáhly 592 tisíc diváků
Foto: TV Barrandov
Popisek: Jaromír Soukup, generální ředitel televize Barrandov s ministrem životního prostředí, místopředsedou hnutí ANO 2011 Richardem Brabcem

V úterý 31. října odvysílala televize Barrandov další díl diskusního pořadu Aréna Jaromíra Soukupa, jehož čestným hostem byl ministr životního prostředí, místopředseda hnutí ANO 2011 a jeden z nejbližších spolupracovníků Andreje Babiše – Richard Brabec. Ten v přímém přenosu odpovídal na otázky, co si myslí o kauze lithium, kdy budou v Česku stejně kvalitní potraviny jako v Německu a jak vidí vyjednávání. To vše pod taktovkou moderátora pořadu Jaromíra Soukupa, generálního ředitele televize Barrandov a předsedy představenstva mediálního domu Empresa Media.

Šlo již o druhou premiéru, která navázala na úspěšný díl z minulého týdne s odborářským šéfem Josefem Středulou, který si nenechalo ujít 194 tisíc diváků starších 15 let při podílu 6,1 procenta. V průběhu pořadu sledovanost dokonce rostla – až k maximu 267 tisíc diváků. Alespoň tři minuty v kuse ho vidělo 431 tisíc diváků. Výborných čísel dosáhl i úterní díl – sledovalo ho 155 tisíc diváků, v maximu 198 tisíc, a alespoň tři minuty v kuse pořad vidělo 346 tisíc diváků. Premiéry prvních dvou dílů Arény Jaromíra Soukupa tedy celkově zasáhly 592 tisíc diváků.

„Jsem velmi potěšen, že se nám i s novým pořadem Aréna Jaromíra Soukupa podařilo připojit k nejsledovanějším formátům televize Barrandov, mezi které již dlouhodobě patří Naše zprávy či TÝDEN s prezidentem. Vnímám to jako pozitivní zpětnou vazbu od diváků, jež odráží nejen přitažlivost tohoto formátu, ale i naši snahu o co nejzajímavější programové schéma,“ uvedl Jaromír Soukup.

ATO – Nielsen Admosphere, 24.10.2017 – 31.10.2017, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, data k dispozici 1.11.2017

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: komerční tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

SŽDC: Smlouva o nové přeshraniční infrastruktuře mezi Českem a Polskem

22:22 SŽDC: Smlouva o nové přeshraniční infrastruktuře mezi Českem a Polskem

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) a Centralny Port Komunikacyjny (CPK) uzavřely smlouvu o úzké…