V České republice se vloni do státem zřizovaných školek nedostalo přes 60 tisíc dětí a jedná se o jeden z aktuálních společensko-ekonomických problémů. Pro rodiče to znamená, že musejí hledat dražší soukromé školky, což si velká část z nich nemůže dovolit a představuje to tak nucený odklad návratu do práce.
Edenred pomáhá řešit problém novým produktem Ticket Junior.
Projekt je založený na elektronickém propojení zaměstnavatelů, školek a rodičů. Díky této unikátní kooperaci nabízí Edenred uplatnění daňové výhody a tím snížení nákladů na školku pro rodiče o 31 procent a zároveň udržení klíčových zaměstnanců v pracovním procesu nebo urychlení návratu rodičů do zaměstnání po rodičovské dovolené. „Řešení je v Česku naprostou novinkou, a odstartovali jsme ho v květnu 2014 v rámci pilotního projektu, kterého se účastní spolu s naší společností i firmy AC Nielsen a CA Technologies,“ uvedl generální ředitel společnosti Edenred Martin Bulíř. Řešení lze technologicky zjednodušeně přirovnat k online bankingu a administrativně nezatěžuje firmy ani školky.
„Vítáme zvýšení finanční dostupnosti nestátních zařízení péče o děti pro pracující rodiče. Věříme, že zaměstnavatelé, kteří dbají na work-life balance, tento produkt ocení a zařadí ho mezi benefity pro své zaměstnance a zaměstnankyně,“ uvedla Miloslava Kramná z organizace APERIO, která se zabývá slaďováním rodinného a profesního života.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva