Volební kampaně 2013: vyšla první publikace o volbách, které zrodily současnou koalici

20.05.2014 8:53 | Zprávy

Jaké byly kampaně jednotlivých stran do poslanecké sněmovny? Kolik do nich strany investovaly? Jakou měly strategii? Jak komunikovaly s voliči a médii? Kniha Volební kampaně 2013, která je první měsíc zdarma ke stažení, ve 26 kapitolách komplexně popisuje marketing posledních voleb.

Volební kampaně 2013: vyšla první publikace o volbách, které zrodily současnou koalici
Foto: Hans Štembera
Popisek: Volební urna

,,V krátké době po volbách se nám podařilo získat rozhovory s členy všech volebních týmů a za použití našich monitoringů přinést ucelený a zároveň hluboký pohled do zákulisí volebních kampaní,” představuje publikaci předseda IPM Pavel Šíma. ,,Ebook dosáhl za první tři dny 600 stažení”, komentuje Šíma zájem o knížku.

Kniha se věnuje kampaním všech stran, které se dostaly do Poslanecké sněmovny. ,,Zařadili jsme do něj také kampaně Strany Zelených a SPOZ, protože jsme při určování, které strany zkoumat, vycházeli ze zářijových průzkumů”, říká Šíma a dodává: ,,Kvůli kompaktnosti publikace nepopisujeme všech dvacet čtyři subjektů, které ve volbách kandidovaly.”

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

Proč vás, potažmo nás má v Bruselu zastupovat nějaký Slovák?

To to pěkně začíná. Proč jste si toho na sebe nabral tolik, když to evidentně nezvládáte? A kdy už to rozseknete s tím Turkem? Nebylo by nejjednodušší, kdybyste místo něj nominovali prostě někoho jiného?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Temelín chystá velkou proměnu infocentra

10:34 ČEZ: Temelín chystá velkou proměnu infocentra

Infocentrum Jaderné elektrárny Temelín čeká v první polovině příštího roku rozsáhlá modernizace. Po …