Společnosti po výzvě dTestu přijaly některé pozitivní změny. Úpravy se týkají především automatického prodlužování členství, které bude nově jasně komunikováno ze strany provozovatelů seznamek vůči spotřebitelům. Navíc k němu v případě dosažení dohody bude docházet bez neočekávaného navyšování ceny oproti úvodnímu měsíci. Provozovatelé by dále měli zapracovat možnost ukončit členství jednoduše přímo na webu online seznamek, a to bez výpovědní doby. „Všechny tyto změny vnímáme pozitivně. Věříme, že se dohodneme ještě na dalších úpravách, které v souhrnu zajistí výrazné zlepšení situace spotřebitelů u těchto online služeb,“ uvádí Eduarda Hekšová, ředitelka spotřebitelské organizace dTest. Uvedené změny jsou nyní předmětem společných jednání a realizace úprav bude záviset na tom, zda a kdy dojde k uzavření dohody mezi dTestem a uvedenými společnostmi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva