Politický analytik Jan Kubáček se nezávisle na sobě shodl s marketingovým odborníkem Jiřím Mikešem, že letošní kampaň pro volby do Poslanecké sněmovny nabídla nebývale mnoho negativních témat.
"Přemíra negativních zpráv byla taková, že se některá sdělení začala před voliči vzájemně vylučovat," řekl serveru ParlamentniListy.cz Kubáček.
Také podle Mikeše je letošní kampaň agresivnější než ty předchozí. "Převládají negativní témata, která zřejmě veřejnost zajímají, proto se čte i hodně bulvár. Celkově bych řekl, že politické strany udělaly z kampaní bulvár. A v politické reklamě je to o to zajímavější, protože to je oblast, ve které je povoleno prakticky všechno," poznamenal Mikeš.
"Kdybyste v klasické reklamě použili tvář někoho bez jeho souhlasu, tak by vás zažaloval. Naproti tomu v politické reklamě nejsou žádná pravidla," dodal s tím, že strany toho hodně využívaly.
Nejlepší byla TOP 09

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ol
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
Správa železnic dnes oznámila, že skončil výběr všech odborných poradců pro PPP projekt vysokorychlo…
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů