Česká vynalézavost nezná mezí. Ale tentokrát se jedná přímo o delikatesu mezi podvody, protože zaplatíte dobrovolně, sami a rádi. Princip je jednoduchý. Ve schránce vaší firmy najdete reklamní leták.
Na první pohled však nepoznáte, že se jedná o reklamu. Reklamní leták působí spíše jako faktura. Obsahuje všechny její náležitosti. Nezapomněli ani na dodavatele, adresáta, datum splatnosti, variabilní symbol a především nevynechali ani cenu, která se blíží částce tři tisíce korun.
Sledujeme téma Korupce
Většinou použijí takovou hezkou sumičku, nezaokrouhlenou na celé částky, ne příliš vysokou ani příliš nízkou, takže v nákladech firmy nevzbudí pozornost. Lze se jen dohadovat, kolik takových letáků již bylo rozesláno a kolik důvěřivců skutečně "vypečenou" fakturu zaplatilo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Irena Ševelová