Kraj si nechá zpracovat socioekonomickou analýzu Šluknovska

05.10.2011 17:20 | Zprávy

Ústecký hraj si nechá od Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP) zpracovat socioekonomickou analýzu Šluknovska.

Kraj si nechá zpracovat socioekonomickou analýzu Šluknovska

Zpráva má identifikovat současné problémy v regionu, jejich příčiny a dopady. Kraj se obává se negativního vlivu současné situace na cestovní ruch, zájem investorů nebo ceny nemovitostí. ČTK o tom v tiskové zprávě o jednání rady kraje informovala jeho mluvčí Magdaléna Hanáčková.

Spadnou ceny nemovitostí, cestovní ruch zajde na úbytě

Kraj chce pomocí analýzy zjistit, jaké dopady na region mohou mít vyostřené vztahy mezi majoritou a nově přistěhovanými Romy, včetně nechtěného zájmu extremistických skupin. "Značná pozornost všech médií současné situaci bude, pokud se ji nepodaří rychle uklidnit, nepříznivě dopadat na místní podnikatele, především v cestovním ruchu. Budou také klesat ceny nemovitostí a zájem potřebných investorů se od tohoto regionu, který se již dnes potýká s vysokou nezaměstnaností, dlouhodobě odvrátí," popsala mluvčí.

SLEDUJEME témata: Šluknovsko a Romové

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: čtk, mp

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Problémy

Já s vámi úplně souhlasím v tom, že byste jako politici měli řešit opravdové problémy lidí, ale bohužel byli jste snad jiní, když jste byli v opozici? Jak dlouho se třeba debatovalo o pro mě nesmyslné korespondenční volbě. A k těm opravdovým problémům. Jaké jsou pro vás hlavní 3, které hodláte do ko...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj: Osvětová kampaň, jak se chovat na horách

16:13 Královéhradecký kraj: Osvětová kampaň, jak se chovat na horách

Královéhradecký kraj zahájil preventivní mediální kampaň Se chovej, jejímž cílem je připomenout veře…