Už je tu další spotřebitelská revoluce! Toaletní papír měřený nikoliv na ruličky, ale na délku, na metry, případně na počet útržků. Tohle si jen tak nezkontrolujete…
Novinky z budky
„No, to jsem ještě neviděl,“ dívá se pan Jaroslav přes brýle, pak ještě jednou, až si dioptrie radši sundává. „Jakpak to asi můžu poměřit, kolik metrů mi vyhovuje? Nebo se bude zákazníkům odtáčet, jako novinka? Tedy ne deset deka, dvacet deka, ale třeba deset metrů?“
Skutečností je, že se na výrobku vždy uvádí počet jednotlivých balení, průměrná váha jednoho kusu nebo, jako v případě toaletního papíru, ale i hygienických ubrousků, resp. utěrek, cena za jeden kus, jednu roli, pokud součástí balení je jich několik.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Václav Fiala