Neodborně připravená pravidla reklamy na sloupech veřejného osvětlení mohou Prahu připravit o miliony. V pozadí zelená politička a možný kšeft na míru

03.08.2016 19:31 | Zprávy

O problematice reklamy na lampách veřejného osvětlení na území Prahy se diskutuje již měsíce. Tato reklama přináší městu každý rok několik desítek milionů korun do rozpočtu a názory na to, jak by měla vypadat, se v čase vyvíjejí a různí. Posledním počinem v této oblasti je snaha Prahy prosadit pravidla, která by reklamu na sloupech veřejného osvětlení upravovala.

Neodborně připravená pravidla reklamy na sloupech veřejného osvětlení mohou Prahu připravit o miliony. V pozadí zelená politička a možný kšeft na míru
Foto: Hans Štembera
Popisek: Petra Kolínská (SZ)

To, aby pravidla existovala, je samozřejmě přínosné. Druhou věcí však je, jak by měla vypadat a jak by měla dopadat na existující a fungující trh. ParlamentníListy.cz měly možnost nahlédnout do posledního návrhu pravidel, která poslala do připomínkového řízení radní Kolínská, členka Strany zelených. Z materiálu mimo jiné vyplývá, že byl zpracován v Institutu plánování a rozvoje, který by měl mít na starosti vzhled města.

O nezvyklých praktikách této instituce, kde mizely velké peníze, jsme exkluzivně informovali ZDE.

Jako přímé autorky jsou pak pod uvedeným textem podepsány Veronika Kučerová a Pavla Melková, obě z IPRu. Hned první stránka pravidel každého čtenáře zaujme. Zde se řeší, jak mohou být reklamy velké, jak umístěny na sloupu a jak rozmístěny po městě. Ze všech těchto velikostních a prostorových parametrů však do očí bije jedna věc, a tou je, že pravidla byla zpracována zcela neodborně, bez elementární znalosti věci a bez diskuze s odbornou veřejností.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tomáš A. Nový

Martin Exner byl položen dotaz

V hybridní a kognitivní válce se musíme bránit a zbrojit stejně jako v té konvenční.

Co tím co jste řekl (viz titulek), přesně myslíte? Jak chcete bojovat proti dezinformacím, hlavně když jste nebyli ani schopni tento pojem přesně definovat? Jak pak chcete bojovat proti něčemu, co není ani definováno? Kde je hranice mezi dezinformací a třeba misinformací nebo tím, co jen není podlož...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Biden, Ukrajina a syn Hunter. CIA odkryla dokument z roku 2015

22:08 Biden, Ukrajina a syn Hunter. CIA odkryla dokument z roku 2015

Ředitel americké CIA John Ratcliffe vzbudil rozruch, když se rozhodl odtajnit jeden z dokumentů, kte…