Dálnice D6, která je v provozu v úsecích tvořících 100 kilometrů z její celkové předpokládané 177 kilometrové délky se aktuálně staví jen na necelých pěti kilometrech, zbylá délka je zatím jen na papíře a po brzkém otevření obchvatu u Lubence se motoristé na další tři roky na žádný nový úsek těšit nemohou.
Stavba dálnice, jež by měla propojovat Prahu s Karlovými Vary, Sokolovem, Chebem a s Německem, přitom existuje v plánech již od první republiky, a pokud nepočítáme velmi rychlé zahájení i ukončení stavby sudetské dálnice, jejíž zbytky v některých úsecích vedou nedaleko od současné D6, pak můžeme shrnout, že je ve výstavbě již od roku 1982 a vypadá to, že ještě mnoho let bude.
I přes velké sliby se nic moc nezměnilo ani za vlády Andreje Babiše (ANO). „Právě stojím na konci obchvatu Lubence, toho obchvatu, který bude za pár dní otevírat pan premiér, přestřihávat pásku a chlubit se do svých novin, jak nám pomohl s dálnicí z Prahy do Karlových Varů. A jaká je realita? Za osm let, kdy měl všechna ministerstva, která potřebuje, a čtyři roky obě hejtmanství – Středočeského i Karlovarského kraje, tak postavil pouhých devět kilometrů,“ komentoval to Otys s tím, že tak Babišův kabinet zvládl postavit jeden kilometr za jeden rok vládnutí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak