Novotný se konkurenčního prostředí v Česku nebojí, podle svých slov s ním počítal. Podle něj je výhodou jeho vlaků hlavně vzhled a pohodlí. Za velmi důležitá považuje sedadla. „Já potřebuji stavět jedinečnost. To, co nás odliší,“ zdůraznil.
Půjdou do soutěží v krajích
Jeden z diváků se Novotného také zeptal, kolik ho hodinová reklama v hlavním vysílacím čase na ČT24 stála. Takový dotaz však majitel Leo Expresu odmítl.
Momentálně má Leo express pět souprav, do budoucna plánuje řádově desítky. Vlaky zatím stály 1,5 miliardy korun a Novotný počítá s návratností 6-8 let.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh