Mediální kampaň, s největší pravděpodobností někým řízenou, lze charakterizovat následovně:
· Media neuvedla (kromě jediného článku v Právu ze dne 22.10.2013, „Znalec: O licenci přišla zisková kampelička“) objektivní stav MSD před „zásahem“ státních orgánů tj. před 30.4.2013, neuvedla, že se jednalo o ziskovou družstevní záložnu s vysokým stupněm likvidity, dobře kapitálově vybavenou a s nízkou mírou úvěrů po splatnosti.
· Media, kromě serveru Měšec, nedala prostor pro vysvětlení stavu MSD a opravení všech omylů a zkreslených informací, které byly veřejně prezentovány.
· Media neuvedla kolik peněz je na účtech MSD a neuvedla, že MSD mělo dost peněz na výplatu všech zadaných platebních příkazů svých členů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV