Pondělí
… jednání Rady KHK a za sebe považuji důležité zejména schválení tzv. balíčku silnic určených na rekonstrukce z evropských peněz (Trutnov-Babí, Jaroměř-Nové Město nad Metují, Broumov-Velká Ves, Velký Vřešťov-Hostinné, hranice PA kraje-křižovatka I/11). Rozhodli jsme také o pomoci městu Třebechovice pod Orebem v souvislosti s rekonstrukcí křižovatky směrem na Krňovice a podjezdem plánované cyklostezky.
… po dvouletém vyjednávání se státem se dočkáme další částečné rekonstrukci tratě v našem kraji směrem z Jaroměře do Liberce ZDE
Chceme, aby zde jezdily odpovídající vlakové soupravy, spojů bylo co nejvíce a byly co nejrychlejší. Potřebujeme tuto trať zrychlit technickými úpravami, rychlejšími vjezdy na nádraží apod..
Úterý
…nad připravovanými projekty i plánem rozvoje dopravní infrastruktury mezi Českou Skalicí a Červeným Kostelcem, ale i spojením na Nové Město n. Metují či napojením na stávající silnice I. třídy, jsem diskutoval s panem Josefem Hauckem, který se sám projektováním dopravních staveb profesně zabývá. Snad jsem jej potěšil informací o stavu příprav na rekonstrukci silnice mezi Českou Skalicí a Červeným Kostelcem. Vyslechl jsem si i jeho námět k napojení silnice od Zlíče směrem na silnici I. třídy, vedoucí mezi Náchodem a Českou Skalicí, nicméně tuto možnost je nezbytné posoudit komplexně, například i s ohledem na blízké Nové Měst. Shodli jsme se proto na prověření předmětného území pomocí studie a následně rozhodneme, jak budeme dále postupovat.
… na základě setkání s petenty proti demolici kamenného mostu v Městské Habrové, jsem se rozhodl zadat nový podrobný stavebně-technický průzkum stavu mostu (ev. č. 318 14–1) s cílem zjistit pevnost kamene, provést statický přepočet a navrhnout řešení opravy včetně odhadu jejích nákladů a životnosti. A to přesto, že jsme si z vodohospodářského, ale hlavně bezpečnostního důvodu již za kraj nechali zpracovat stanoviska Povodí Labe, Policie ČR nebo Zastupitelstva města Rychnov nad Kněžnou, která potvrzují prvotní záměr kraje původní most odstranit a nahradit jej bezpečným novým. Chceme respektovat i argumenty petentů. Pokud by nový průzkum potvrdil možnost záchovy původního mostu, za předpokladu proveditelných oprav, zohledňujících bezpečnostní kritéria a současně relevantní poměr nákladů a garantované životnosti, nebude se kraj bránit revizi původního rozhodnutí. Se závěry šetření budou seznámeni i autoři petice.
…a ještě mne čekala dvě jednání nad interpersonálními problémy a neodmyslitelná administrativa.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
cyklostezka , EK , EU , kraj Královéhradecký , ODS , rekonstrukce , rozpočet , silnice , železnice , Červíček
autor: PV
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

17:50 Lukáš Kovanda: Trumpova cla, včetně nyní nového 30procentního, připraví Česko letos o 76 miliard
Komentář k nákladům nových Trumpových cel pro českou ekonomiku. Americký prezident nové, 30procentní…