Byla to totiž nejen mizérie objemem, ale především kvalitou, nesmyslnou roztříštěností a nekoncepčností, která řadí Českou republiku spíše do skanzenu dopravy než alespoň k průměru v Evropské unii. V údržbě silniční sítě se Česká republika propadla ze 137 sledovaných států až na 74 pozici.
Připomeneme, že to byl Klaus starší, který jako premiér odstartoval výstavbu rozšíření dálnice z Prahy směrem na Brno, výstavbu první části plzeňské dálnice, výstavby I. a II. železničního koridoru a nákup vlakových jednotek, výstavbu nového pražského letiště atd.
Klaus starší si byl vědom, že bez kvalitní infrastruktury se žádná ekonomika nepohne kupředu a je dobře, že jeho syn, který má nemalé politické ambice, se k tomuto kurzu (snad) přidává. Klaus mladší zatím nehovoří o projektech typu PPP (Public Private Partnership), protože v České republice mají tyto projekty nechvalnou pověst. Ale to se dá změnit. Není to důvod bát se soukromého kapitálu na věčné časy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV