Brněnský Metropolitan se této soutěže účastní již od roku 2005 a uplynulý ročník přinesl zatím největší úspěch. Ocenění byla předána na slavnostním večeru v úterý 23. dubna 2013 v Obecním domě v Praze.
„Brněnský Metropolitan je vlajkovou lodí naší komunikace s občany města Brna. Především kvůli své dostupnosti – lidé jej dostanou přímo do schránek. Od počátku jeho existence se snažíme pozvednout jeho úroveň na maximum možného – redaktoři vybírají čtenářsky přitažlivá a aktuální témata, kladou důraz na výběr kvalitních fotografií, využíváme moderní layout, infoboxy a atraktivní formáty (např. fotoreportáže) a práce s textem a titulky je velice pečlivá. Jsem rád, že profesionální úroveň našeho periodika potvrdila i porota Zlatého středníku,“ uvedl primátor města Brna Roman Onderka.
Soutěž firemních médií Zlatý středník vyhlašuje sdružení odborníků v oboru komunikace a public relations PR Klub. Od roku 2002 každoročně oceňuje periodické i neperiodické publikace, a to jak tištěné, tak i elektronické, a také jejich dílčí texty. Soutěžních kategorií bylo za loňský rok 12, mezi nimi například nejlepší interní časopis, firemní katalog, výroční zpráva nebo newsletter. Své kategorie má i státní, veřejná a nezisková sféra, a to nejlepší noviny a časopis.
Brněnský Metropolitan soutěžil v kategorii nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Brno.cz