Letos se uskutečnil již třetí ročník akce, kterou pro Brno koordinuje JIC (Jihomoravské inovační centrum - více ZDE). Město vyčlenilo pro tuto záležitost 4 miliony korun ze svého rozpočtu.
Celkem 117 technologických společností si vybralo v rámci projektu Kreativní vouchery Brno odborníka, který jim má pomoci s jejich propagací. Největší zájem měly jihomoravské malé nebo střední podniky o spolupráci s kreativními studii a agenturami, které se zaměřují na webdesign, tvorbu videí a grafický design. Dále poptávaly služby v oblasti online marketingu, PR nebo tvorby kompletní marketingové strategie. Los rozhodl, která z firem získala poukaz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV