Rezervační systém bylo možné dosud využít pro objednávání času k vyřizování náležitostí spojených s osobními a cestovními doklady, řidičskými průkazy a náležitostmi v oblasti evidence obyvatel nebo v registru vozidel. Nyní přibyla možnost ohlásit se dopředu na matrice anebo si objednat schůzku u přepážky Czechpointu. Stejně tak si lze například z pohodlí domova objednat čas pro ověřování podpisů a dokumentů. Stačí prostřednictvím webových stránek www.mubruntal.cz vybrat termín, převzít PIN a zadat jej při příchodu na úřad do odbavovacího systému. Objednaný klient je pak volán na přepážku v objednaném nebo v nejbližším možném čase.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV