Tak velký zájem o služby krajského turistického „íčka“, umístěného v přízemí Dopravně obchodního centra (DOC) Mercury v Českých Budějovicích, příjemně překvapil i jeho zřizovatele, kterým je Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR).
„Statistiky návštěvnosti sice naznačovaly, že podobné centrální informační místo v krajském městě, které je hlavním vstupním bodem domácích i zahraničních turistů při návštěvě jihočeského regionu, chybí, přesto poptávka po jeho službách předčila naše očekávání,“ uvedl ředitel JCCR Jaromír Polášek.
Zájem návštěvníků potvrdil i správnost volby umístění „íčka“ ve strategicky ideálně situovaném objektu DOC Mercury. „Mercury je hlavním dopravním uzlem ve městě, který denně využijí tisíce návštěvníků regionu, obyvatel Českých Budějovic a lidí z celého regionu, kteří denně přijíždějí do krajského města. Ti všichni zde získají, například při čekání na svůj spoj, detailní informace nejen o ucelené turistické nabídce mapující celé jižní Čechy, ale také o aktuálních sportovních, kulturních zábavných a jiných akcích kompletně pokrývajících celý region,“ konstatoval Polášek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV