Hybridní pohon sestává ze vzájemně propojených pohonných jednotek, a to benzínového motoru a elektromotoru. „Takový vůz není potřeba dobíjet, velkokapacitní baterie uchovává energii získanou například při brzdění. Nejen díky tomu jsou jeho provozní náklady nižší. Na pohonných hmotách lze očekávat úsporu přinejmenším 30 až 35 tisíc korun ročně,“ říká starosta města František Pilný.
„Městská policie měla požadavek na vůz s dostatečně velkým zavazadlovým prostorem, především s ohledem na častou přepravu odchycených zvířat a nalezených věcí. Dalším požadavkem byl vyšší počet pasivních a aktivních bezpečnostních prvků, a to zejména kvůli bezpečnosti jak samotných strážníků, tak přepravovaných osob,“ říká vrchní strážník Lukáš Dvořák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV