„V rámci firemních cílů jsme chtěli u občanů dosáhnout minimálně 75% spokojenosti s našimi službami, což se ve většině povedlo. Nejvyšší spokojenost byla s úrovní veřejného osvětlení (94 %), údržbou zeleně v Místku (92 %) a úklidem města (88 %). Velká spokojenost byla také s vánoční výzdobou, zimní údržbou nebo nasvětlením přechodů pro chodce. Naopak se stavem městského mobiliáře, ke kterému se kromě laviček řadí také autobusové zastávky nebo pískoviště, bylo spokojeno jen 68 % a s provozem placených parkovišť jen 51 %, přičemž tato nízká spokojenost je způsobena převážně tím, že občané si stěžují na nedostatek parkovacích míst ve městě, což nejsme schopní významně ovlivnit,“ řekl ředitel TS a.s. Jaromír Kohut.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: frydekmistek.cz