„Jde zejména o nabytí potřebných pozemků, možnost přestavby stávajícího autobusového nádraží, souhlas Moravskoslezského kraje s provozováním městské hromadné dopravy mimo území města i po roce 2018 a další otázky nutné pro konečné rozhodnutí, zda do vlastního dopravního podniku půjdeme,“ říká náměstek primátora Karel Deutscher. Přiblížil, že zpracovatelé analýzy se zabývali nejen variantou interní, tedy vlastního dopravního podniku, ale i externí variantou se zázemím či bez zázemí, i kombinovanými variantami, vždy z hlediska právního, provozního a finančního plánu i technického zázemí. „Jako nejlepší způsob provozování městské hromadné dopravy se dle zpracované analýzy jeví interní varianta nebo externí varianta se zázemím.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV