Má sloužit především lidem, kteří potřebují něco na úřadě města zařídit. Ti si tak mohou například přímo z domu zjistit, kde svou záležitost vyřídí, případně kam jsou pozváni na jednání. Informační systém vyhledává podle čísla kanceláře nebo podle jmen a je propojen s webovou sekcí Kontakty, kde jsou pracovníci magistrátu zařazeni podle jednotlivých odborů.
Z praxe víme, že mnozí příchozí na magistrát se nechtějí ptát pracovnice na informacích ve vestibulu MMH, kam mají jít, a pak po chodbách magistrátu bloudí. Navíc na vyřízení svých záležitostí se lidé mohou objednat i mimo úřední dny, kdy informace ve foyer v provozu nejsou.
V další fázi bude navigační systém propojen na webových stránkách s kapitolou Potřebuji vyřídit tak, aby občan získal ke své záležitosti všechny potřebné informace. Například instrukce, které dokumenty bude potřebovat, formuláře k vyplnění a navigaci do kanceláří, které danou agendu realizují.
Je podle vás fér někoho nutit jít válčit, když nechce, a lze takové lidi vůbec nějak motivovat? Jestli někdo před válkou utekl, myslíte, že je něco, co ho přiměje jít válčit? Vždyť není nic cennějšího, než život. A jelikož se válka pro Ukrajinu nevyvíjí vůbec dobře, není třeba řešit, co bude Ukrajin...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.