V první polovině května začne jedna ze tří plánovaných desek sloužit občanům na odboru dopravy, záhy projde obměnou i ta v podloubí magistrátu.
Čtyřiadvacet hodin denně přístupnou úřední desku musejí mít všechny obce, tak to nařizuje zákon. Po modernizaci úřední desky volaly komise místních samospráv a upozorňovali na to též občané prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření na jaře letošního roku.
„K tomuto kroku jsme se rozhodli v minulém roce a v posledních měsících se zejména snažíme vylepšit tuto novou desku tak, aby v první polovině května naplno všem sloužila. Instalace je velice náročná, odstraňujeme poslední nesrovnalosti,“ říká Denisa Netolická, vedoucí odboru vnitřních služeb Magistrátu města Hradec Králové, který reaguje tímto krokem na priority současného vedení radnice. Klientům doposud sloužila jen jedna úřední deska v podloubí, nově budou k dispozici desky tři a navíc v novém elektronickém provedení. Občané se tak budou moci daleko pohodlněji orientovat ve vyvěšených dokumentech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org