Fungování stávajícího dostupného systému evidence veřejných zakázek na městském webu s názvem EZAK bude ke konci roku ukončeno. Aby nedošlo k úplnému přerušení této městem poskytované služby, bude už během podzimních měsíců zpřístupněn nový modul pro elektronické řízení veřejných zakázek.
„Systém přinese lepší auditní možnosti všech zakázek a přímé propojení se spisovou službou úřadu. Tím bude vyřešen taktéž problém přidělování čísel jednacích, archivace spisů veřejných zakázek a v neposlední řadě duplicitní vedení spisů s nutností ručně udržovat aktuální verze ve více systémech najednou,“ vysvětluje výhody nového systému Denisa Netolická, vedoucí magistrátního odboru vnitřních služeb, pod jehož křídly se celá novinka postupně uvádí do provozu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org