Celý měsíc měli lidé možnost se vyjádřit jak na webových stránkách města, tak fyzicky vyplněním anketního lístku v samotném informačním centru. Ankety se zúčastnilo 134 lidí a odevzdali 644 spokojených a 22 nespokojených odpovědí.
Lidé se vyjadřovali k šesti otázkám – umístění a dostupnost, dispoziční uspořádání, úřední doba, rozsah poskytovaných služeb, způsob vyřízení požadavku a celkový dojem z prostor informačního střediska. „Anketu jsme vyhlásili proto, abychom zjistili, co si občané o novém informačním středisku myslí, zda jsou spokojeni a co naopak postrádají, a mohli na jejich požadavky reagovat,“ říká tajemník magistrátu Marek Řeháček. Vedle snadno napravitelných věcí, jako například odkládací místo na deštníky, se našla i řada podnětů, kterými je potřeba se zabývat.
Budou se rozšiřovat úřední hodiny?
V komentářích lidé často zmiňovali možnost rozšíření úředních hodin nejen v informačním středisku, ale na celém magistrátu. „Je to opravdu námět, který musíme vyhodnotit velmi pečlivě. Rozšíření úředních hodin na celý týden se v úřadovně magistrátu v Komenského ulici osvědčilo a veřejnost by to uvítala i na radnici. Pravda je, že se musí zohlednit všechny faktory, ať už jsou to nutné služební pochůzky, zastupitelnost, ale i možné zvýšené náklady. Osobně bych si dokázal představit rozšíření úředních hodin v informačním středisku i na sobotu, ale i to by přineslo zvýšení nákladů. Každopádně jde o věc, která byla v anketě zmiňována poměrně často a rozhodně ji nechci jen tak založit“, komentuje požadavky veřejnosti tajemník.
Lidé se také pozastavovali nad počtem přepážek. V informačním středisku je v současné době umístěno 6 přepážek, obsazeny jsou však jen tři. V budoucnu se totiž počítá s rozšířením služeb pro veřejnost a s přesunem některých dalších agend.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestojablonec.cz