V rámci projektu řízeného karlovarským magistrátem byla vybudována nezbytná IT infrastruktura (technologické centrum), které umožní obcím s rozšířenou působností zapojení do následných projektů eGovernmentu a umožní tak zkvalitnění a zefektivnění vlastní činnosti úřadu.
Projekt „Rozvoj služeb eGovernmentu v obcích“ byl zahájen v březnu roku 2010 a ukončen ke konci roku 2014. Zrealizován mohl být především díky dotaci z Evropské unie, z Evropského fondu pro regionální rozvoj. Z celkových nákladů ve výši 6 mil. korun bylo 85% uhrazeno z Integrovaného operačního programu a 15% z vlastních zdrojů města.
Hlavním cílem projektu bylo vytvoření technické infrastruktury odolné proti výpadkům, která umožňuje provoz klíčových aplikací, informačních systémů a služeb v režimu 5 dní v týdnu a 12 hodin denně a umožňuje jejich integrovatelnost. Dalším cílem bylo pořízení elektronické spisové služby, která splňuje všechny zákonné požadavky obcí s rozšířenou působností. Třetím cílem pak bylo umožnit efektivní pořizování vstupních dat a zvýšit transparentnost výkonu veřejné správy vůči veřejnosti a tím zkvalitnit a zefektivnit vlastní činnosti úřadu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: karlovyvary.cz