Nadále je upřednostňována komunikace na dálku. Lidé by na úřad měli chodit jen v případech, že jejich záležitost nelze vyřídit jinak než osobně. „Při vstupu do budovy radnice musí mít občan nasazenou ochranu nosu a obličeje. U vstupu bude pro občany připravená desinfekce. Nutností je zachování odstupu od druhé osoby minimálně dva metry. Například nebude možné, aby na chodbách či v čekárně seděli dva lidé vedle sebe. V přízemí budov úřadu budou také k dispozici formuláře k jednotlivým agendám, které si lidé potřebují vyřídit,“ dodala Škrabalová.
V pondělí a ve středu bude městský úřad otevřený tak, jak jsou lidé zvyklí, tedy od 7:30 do 17:00. V úterý, ve čtvrtek a v pátek budou všechny budovy městského úřadu zamčené. Předem objednané klienty pustí v úterý, ve čtvrtek a v pátek v pracovní dobu úřadu do budovy úředník, u něhož si schůzku objednali. Objednávkový systém na webu města www.mesto-kromeriz.cz bude opět v provozu od pondělí 20. dubna.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV