„Záměr spočívá v instalaci venkovní výstavy ve veřejném prostoru s poutavými fotkami a základními informacemi, které kolemjdoucí nejen potěší, ale v ideálním případě je budou i inspirovat k návštěvě Kroměříže,“ uvedl starosta Tomáš Opatrný.
Kroměříž projekt realizovala již v minulých dvou letech, kdy se uskutečnil v Brně, Olomouci, Ostravě a Lednici. „S touto kampaní máme dobré zkušenosti. Letos ji pořádáme s poselstvím, že návštěva Kroměříže je srdeční záležitostí, které je trefně shrnuto ve sloganu Kroměříž – srdci blíž. Moravská města jsme vybrali záměrně tak, aby byla v dojezdové vzdálenosti od Kroměříže, což může být pro rozhodnutí přijet na výlet nebo dovolenou významným impulzem,“ přiblížil radní Jiří Kašík, který má oblast cestovního ruchu na starost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV