Liberec: Peníze pro poskytovatele sociálních služeb město rozdělí podle jasných pravidel

16.07.2013 9:41 | Zprávy

Financování sociálních služeb bylo hlavním tématem prvního prázdninového jednání řídící pracovní skupiny komunitního plánování sociálních služeb, které se uskutečnilo ve středu 10. července v historické budově liberecké radnice.

Liberec: Peníze pro poskytovatele sociálních služeb město rozdělí podle jasných pravidel
Foto: liberec.cz
Popisek: Detail liberecké radnice při západu slunce

Skupina se dohodla na tom, že je potřeba vytvořit pravidla a zásady rozdělování finančních příspěvků z rozpočtu města pro poskytovatele služeb v sociální oblasti. Nezbytné je také vytvořit metodiku hodnocení jednotlivých žádostí a například jasně definovat statut návazné služby.

Financováním sociálních služeb se letos zabývalo také městské zastupitelstvo, které v květnu schválilo výši příspěvku z rozpočtu města do Komunitního plánu, fondu zdraví a fondu prevence pro období následujících tří let. Zastupitelé rozhodli, že 25 % z příjmů města z odvodů z hazardu půjde ročně právě na zajištění sociálních služeb. V případě nenaplnění výše uvedeného příjmu se ke stejnému účelu použije z městského rozpočtu nejméně 10 milionů korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: liberec.cz

Bc. Martin Bednář, MBA. byl položen dotaz

ÚSTAVA

Co přesně byste na Ústavě změnil? A ještě podle vás zřejmě volí lidé do senátu špatně, ale jak je podle vás možné, že ve volbách do sněmovny volí jinak? Protože tam má ANO většinu poslanců, zatímco v senátu je vás za ANO jen hrstka.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kroměříž: Začíná oprava pavilonu na Barborce

10:46 Kroměříž: Začíná oprava pavilonu na Barborce

Radnice dnes předala stavební firmě VW Wachal z Kroměříže pavilon K v areálu Domova pro osoby se zdr…