Dosud se občané seznamovali s dokumenty na úřední desce umístěné ve vývěsních skříních v přízemí budovy radnice v Ruské ulici 155/3, což se nyní mění. Digitální úřední deska je nově umístěna v areálu Městského úřadu Mariánské Lázně - Chebská 252/14, poblíž vchodu do budovy, a splňuje všechny legislativní podmínky dle § 26 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. Plně tak nahrazuje klasickou úřední desku, kde byly zveřejňovány dokumenty v papírové formě. Původní "nástěnky” nebudou z důvodu plánované rekonstrukce radnice pro účely úřední desky nadále využívány.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV