Dosud se občané seznamovali s dokumenty na úřední desce umístěné ve vývěsních skříních v přízemí budovy radnice v Ruské ulici 155/3, což se nyní mění. Digitální úřední deska je nově umístěna v areálu Městského úřadu Mariánské Lázně - Chebská 252/14, poblíž vchodu do budovy, a splňuje všechny legislativní podmínky dle § 26 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. Plně tak nahrazuje klasickou úřední desku, kde byly zveřejňovány dokumenty v papírové formě. Původní "nástěnky” nebudou z důvodu plánované rekonstrukce radnice pro účely úřední desky nadále využívány.
Panel s velkým dotykovým LCD displejem umožňuje občanům prohlížení úřední desky kdykoli v režimu 24/7/365. Ovládání je jednoduché a intuitivní. Občan na digitální úřední desce najde nejen vyvěšené úřední dokumenty, ale i další informace - může si prohlédnout webové stránky města, turistické stránky nebo stránky informačního centra. Dále je zde k dispozici kalendář kulturních a sportovních akcí ve městě a blízkém okolí.
Digitální úřední deska je přístupná i pro invalidní občany. Ti mohou panel ovládat pomocí tlačítka se symbolem vozíčkáře v pravém dolním rohu. Tím se celá dotyková část přesune dolů a i člověk sedící na invalidním vozíku je schopen panel ovládat. Panel dále podporuje zoomování, takže si uživatel může zvětšit nebo naopak zmenšit písmo.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV