Jednalo se o kompletní rekonstrukci sdruženého mostu pro tramvajový a silniční provoz o jednom poli v délce 21 metrů. Stavebníci odstranili původní vozovku a kolejový svršek až na horní povrch nosné konstrukce, tvořené prefabrikovanými nosníky. Poté vytvořili novou spřaženou desku, nové příčníky a provedli injektáž kabelových kanálků. Dále zhotovili novou izolaci mostovky, nový tramvajový svršek a novou vozovku i chodníky.
Součástí stavby byla také rekonstrukce původního mostního zábradlí a sanace spodní stavby a podhledu mostu. Samozřejmou součástí celé opravy byla taktéž úprava komunikace před a za mostem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV