V minulém týdnu se uskutečnil již 16. ročník soutěžního festivalu tištěných propagačních materiálů z oboru cestovního ruchu Tourpropag. V návaznosti na loňský Czechtourpropag byla i letos zvolena soutěžní kategorie „Tiskovina pro rodinu“, definovaná jako soubor minimálně 3 ks propagačních tiskovin bez dalšího rozlišení kategorie, který motivuje k návštěvě dané destinace.
Novou soutěžní kategorií se stala „Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu“, ve které se v případě zájmu přihlašovatele soubor „Tiskovina pro rodinu“ dále hodnotil v souvislosti s jeho sladěním s elektronickými formami propagace. V této kategorii obdrželo město Olomouc zvláštní cenu poroty. Tu zaujala nová image brožura a další menší tiskové materiály části marketingové prezentace města coby „Family Friendy“ a jejich sladění s webem http://tourism.olomouc.eu, na který odkazují i oficiální stránky města http://www.olomouc.eu.
„Pro náš turistický web, který jsme spustili v minulém roce, je to už třetí ocenění, a toho si samozřejmě velmi vážíme. Snažíme se, aby se tištěné a elektronické materiály vzájemně doplňovaly a aby toto spojení bylo vyvážené a funkční. I nadále budeme naši prezentaci zdokonalovat a nabízet návštěvníkům města co nejkvalitnější informace lákavou formou,“ vysvětluje náměstek primátora Jan Holpuch.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olomouc.cz