Projeví se v hotelích, ve stravovacích zařízeních na území města i u provozovatelů místních turistických atraktivit, kam by mohlo zamířit více zájemců. Podpořit turismus a zároveň poskytovatele s ním spojených služeb, které postihla opatření proti šíření epidemie koronaviru, chce město Ostrava prostřednictvím slevové karty pro návštěvníky. K dispozici bude od pátku 3. července. Ostrava Card obdrží každý hotelový host, který se ubytuje ve městě minimálně na dvě noci. Karta mu bude platit po celou dobu pobytu.
Na podporu projektu odstartuje na začátku července marketingová kampaň, jejíž vizualizace odkazují zejména na industriální dědictví Ostravy a v nadsázce na její podobnost se „světem podle Julese Verna“. Slogan, který je současně i slovní hříčkou „Žil Verne v Ostravě?“ je headlinem kampaně.
Líbilo by se v Ostravě Julesi Vernovi? Pokud bychom odpovědi hledali v jeho knihách, fascinován by byl určitě Ocelovým městem v podání Dolní oblasti Vítkovice se všemi jejími atrakcemi. Bezesporu za Tajuplný Ostrov potom můžeme označit celé Ostravsko. Pohybovat ve městě se dá vertikálním i horizontálním směrem. Do podzemí, k nebi, do průmyslové minulosti i sofistikované přítomnosti. A budoucnost? Ta v Ostravě nezná hranice, stejně jako Vernovy romány.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV